Pagina's

zondag 24 augustus 2008

Bossche Kermis


Voor alle foto's van de Bossche Kermis 2008 klik hier
De eerste dag van de Bossche Kermis dit jaar is het heerlijk weer. Tussen de buien door zelfs zon!

De nieuwste atractie, een giga-zweefmolen, ziet er prachtig uit! Danique durft er met Carmel wel in, maar éénmaal boven lijken de kabeltjes waar je aan hangt toch wel héél dun... Ik hoop dat ik haar één dezer dagen nog zo ver krijg een keer met mij mee te gaan, want ik wil het uitzicht over de stad ook wel eens op deze manier bekijken.

Peter ziet dat niet zitten : een rondje spookhuis heeft zijn voorkeur. Dat is uiteindelijk ook heel wat hoger dan gedacht.

In de Octopus vliegt Loraine's maatje "aap" (gewonnen bij het goal-schieten) uit het karretje, zodat hij de rest van de tocht van de kant moet bekijken. Gelukkig kan ik hem nog net onder de overvliegende bakjes van de bodem vissen...

Geen opmerkingen: