Pagina's

vrijdag 30 januari 2009

Carnavalswagen in voorbereiding

Terwijl de hele "slijperij" plakt van de behangsel lijm voor de papier maché, zie ik de "mini proal wagen" van de kinderen van de Bossche Broek gestaag groeien. De kinderen en enkele ouders hebben nog heel wat te doen, maar wordt indrukwekkend, dat is nu al duidelijk. De slijperij wordt te klein, ook de garage wordt "werkvloer". Het is wel even goed uitmeten, dat de "body" nog door de deur kan straks!

Ik ben geen knutselmoeder... mijn deel bestaat uit het beschikbaar stellen van de ruimte en het maken van foto's. Ik heb een weblog gemaakt, zodat ook andere ouders het kunnen volgen. Als ik één van de knutselmiddagen nog aan het werk ben, neemt Loraine spontaan mijn fototoestel. Ze heeft er kijk op... van wie zou ze dat hebben?

Geen opmerkingen: