Pagina's

maandag 15 september 2014

Swim to Fight Cancer

Wat een bijzonder evenement, een zwemtocht door de Singelgracht en de Stadsdommel voor het goede doel, fantastisch georganiseerd door ons Bossche Artishock onder de bezielende leiding van Mechteld Stultiens.



Ik mocht als vrijwilliger foto's maken bij de Finish, vooral van de Joekel (grote opblaasbare hond) van Fatboy (sponsor), maar heb ook wat sfeerbeelden geschoten.
Maarten van der Weijden


Burgemeester Rombouts

Bestuur met Mechtild (Artishock),
Huub van Mackelenberg en Maarten van der Weijden










Mijn mooiste foto's van Swim to Fight Cancer 2014 vind je op mijn Flickr pagina.
Ik verheug me er op dat het een terugkerend evenement wordt!

Wil je de hele serie bekijken (met véél badmutsen :-) klik dan HIER; deze link staat ook op de pagina van Swim To Fight Cancer, met nog veel foto's van anderen.
Je mag gerust mijn foto's downloaden voor eigen gebruik of mail me voor de originele foto.

Geen opmerkingen: