Pagina's

vrijdag 12 februari 2016

Koning opent Jheronimus Bosch expositie JB500

Als geaccrediteerd persfotografe heb ik vandaag maar een deel van de feestelijkheden op de Parade gezien ter gelegenheid van de opening van de expositie van Jheronimus Bosch. Helaas kon ik de uitzending van vrijdagmiddag ook niet terugkijken, was wel benieuwd naar dat wat in de SintJan gebeurde.





Het was een mooi 'Bosch' beeld op de Parade en in de straten naar het Noord Brabants Museum.









Ali B en Brace vertolken samen met de Koninklijke Harmonie 's-Hertogenbosch een 'Bosche' versie van het Land van Maas en Waal, met goedkeuring van Boudewijn de Groot.

Op het Museumplein vindt de officiële openingshandeling plaats





Mijn foto's vanuit de verschillende persvakken zijn terug te zien op mijn Flickr pagina en een aantal op Bastion Oranje, het 'medium' waarvoor ik geaccrediteerd was.
Dat Paul Kriele (journalist en eigenaar van Bastion Oranje) blij was met mijn foto's blijkt wel uit zijn mail die avond:

Geen opmerkingen: