Pagina's

zondag 15 januari 2012

Winterse wandeling Berlicum

Het is prachtig weer vandaag om een lekker stuk te lopen. Dit keer met Riet, rond en door Berlicum, die hier vaak heeft gelopen met Sjaak. Natuurlijk beetje terugblikken op de crematie vorige maand, maar ook vooruit kijken. Verdriet afgewisseld met vrolijke anekdotes.

Tussen de gesprekken door ook erg genoten van de omgeving en haar verhalen over Berlicum. Prachtige Brabantse vergezichten. Toch fijn dat ik een klein camera'tje in mijn tas had...
Lang geleden is het, dat ik een blogpost heb geplaatst, maar is ook veel gebeurd, zowel privé als qua werk.

Goed voornemen voor 2012: weer regelmatig foto's op mijn eigen weblog plaatsen.

Duiventoren van voormalige landgoed Seldensate in Berlicum.

Kijk ook even op http://innovatiehuis.blogspot.com/ waar je ook regelmatig mijn foto's voorbij ziet komen.

Geen opmerkingen: