Pagina's

maandag 14 januari 2008

Beroemd door mijn foto's?!

Mijn foto’s worden ook over de grens gewaardeerd, merk ik. Kreeg ik gisteren nog een compliment uit Portugal op mijn weblog over mijn lente plaatje van de hortensiaknop. Vandaag kreeg ik bericht dat een mijn foto van zware wolken boven Orly Airport in een online reisgids is geplaatst… nadat ik eerst mocht aangeven of ik daar bezwaar tegen had… maar ja, dan word ik toch nooit beroemd?!?

Enkele weken geleden kreeg ik een mailtje, dat ze mijn foto van Orly Airport op Flickr hadden ontdekt (via de Tag natuurlijk) en of ze die mochten opnemen in de Schmap Paris Guide. Vandaag kreeg ik bericht dat'ie is opgenomen in de 4de editie... Als je wilt kijken, kijk dan op de "widget" (die ik op hun aanwijzingen kon maken) en klik op Orly Airport, als je vervolgens de cursor op Orly laat staan, dan zie je mijn foto vanzelf voorbij komen...

Geen opmerkingen: